Rádoby špéra

Zavařenej diff v e36 fungoval na boky dobře, ale taky jsem semtam chtěl jezdit gripy, což jsem se se zavářkou bál. Tenhle problém by vyřešil samosvor, jenže můj budget byl fakt omezenej a na OS GIKEN jsem prachy neměl, vlastně sotva na origo samosvor. Objevil jsem srbskou firmu RACINGDIFFS, která dělá „samosvorný“ vložky do open diffu(LSD conversion set). Tak jsem jednu takovou pořídil pro můj diff. Vyšla v době slevy včetně cla na 4700,-. Vložku jsme s Romanem namontovali do diferenciálu a zalili olejem přímo pro samosvorné diffy. Výrobce udával že se má cca 50km zajet. První test po zajetí byl na sněhu, kdy se zdálo že to celkem funguje. Další test byl na mokru kdy už to bylo horší, reálně se to chovalo jako normální open diff. A sucho? Už vubec ne. Závěr byl jednoduchej, vložky jsem se zbavil. Když jsem přišel na to, že vložka nefunguje, začali ji prodávat na RACESHOPU za 9k. Tak jsem jí hodil na bazoš za 6k, prodal jí a vrátil jsem se zpátky k zavářce.