První crash

Jedno odpoledne jsem zamířil s e36 do místního uzavřeného objektu (opuštěný vojenský objekt/hangáry). Je to v podstatě takový menší okruh. Sjel jsem si kolo, vcelku dobře. Druhé bylo horší, v té nejostřejší zatáčce se mi povedl snap oversteer, jinak řečeno nájezd do zatáčky a přehoz tam, kde být neměl. Na okraji silnice bylo jehličí a vlhko, ve zkratce povrch s podobným gripem jako led. auto se zastavilo tak 20cm od stromu, přičemž jsem přeskočil škarpu a narazník zabořil do mraveniště :). A škody? Nárazník KO, levé rameno KO, kost stabilizátoru KO, řemenice serva KO a zmuchlanej blatník. Když jsem auto odstrojoval zjistil jsem že jsem ještě navíc ohnul pístnici tlumiče, byly to seriový tlumiče, a řekl jsem si, že když už je budu muset měnit, tak tam dám alespoň TAčko. Oprava celkem teda vyšla asi na 10k ale zároveň to byl upgrade.