„vobsah nenahradíš“

Dvoulitr nebyl špatnej ale přislo mi že na tom suchu prostě moc nestíhá. Pořídil jsem teda M52B28 za 10k o kterym jsem nic nevědel jen to že „prej je v pohodě“(nebyl). Sundal jsem vanu kde jsem našel rozštípaný vodící lišty rozvoďáku a dokonce i kolíky co mají ty lišty držet. Pokračovalo to dál, vyměnil jsem rozvody(řetěz, napínáky, lišty,) celej motor jsem přetěsnil krom těsnění pod hlavou. Rovnou jsem pořídil i spojkovou sadu, silentbloky z e34 ,svíčky, hadičky podtlaků a určitě ještě nějaký drobnosti co si z hlavy nevybavím. S Romanem a Filipem jsme začli s vracením motoru do auta, které se protáhlo celkem až do 3:00 ráno, protože se auto zkrátilo tak o 3cm a spona kardanu neseděla na závity do kasle??! Po všem se ale povedlo nastartovat a běželo to i kupodivu dobře. Vyjeli jsme z dílny domů a na konci města vystřelil budík teploty až někam do 120° . Zastavili jsme na benzíně a ja si vzpomněl, že jsem tam nechal starej termostat co už tam nějakej patek seděl na otevřeným motoru. Auto jsme teda nechali na benzínce a šli jsme pěšky do dílny pro termostat, ve 4 ráno a v dešti. Po návratu na benzínu a výměně termostatu jsme odvzdušnili okruh a vyjeli dál, díky bohu se tím problém s teplotou vyřešil a celý swap vlastně proběhl úspěšně, až na Romanův mobil, který nápor děstě nevydržel. Bez pomoci Romana a Filipa bych to fakt nedal, takže díky moc :)