Slide sesle

První co mě začlo štvát při jízdě, bylo to jak litám v sedačce, takže se nesoustředím tolik na řízení ale na to abych se zničeho nic neocitnul na sedačce spolujezdce. Potřeboval jsem teda pořídit skořepinu. Nepotřeboval jsem nějakou s FIA homologací jelikož nemám v plánu jezdit závodně a na STK je jedno jestli máte FIA nebo ne. Nechtěl jsem kupovat RECARA z bazoše, protože v tom mohl sedět 120kg chlapík a bude prosezená. Puvodně jsem přemýšlel nad Polskou MIRCO, bohužel velikost kterou jsem chtěl nebyla skladem, tak jsem se rozhodl pro SLIDE(taky polská firma). Už jen název sedačky značí, že to bude fungovat dobře:). Vyzvedl jsem sedačku a byl jsem překvapen, kvalitou se to zdálo být dobré. Instalace probíhala zpočátku dobře, vyndal jsem a origo vyčistil koberec pod ní, svařil jsem jednoduchou podstavu pro konzoli plus jsem chtěl aby se se sedačkou dalo hýbat takže jsem pod konzoli dal pojezdy, a do konzole sedačku, všechno vypadalo víceméně dobře, krom toho, že jsem byl hrozně nalevo od volantu. problem nastal, když jsem se pokusil zavřít dveře. Ouško sedačky se opřelo o okno a dveře nešly zavřít, takže sesle ven, a začalo konstruování, jednu konzoli jsem otočil tak aby byla blíž k tunelu, a druhou(tu nalevo) jsem lehce naohýbal ve svěráku. Sedačka byla zpět v autě a byl to neskutečný rozdíl oproti origo.