First car experience

02/2021 jsem pořídil BMW e36 320i coupe za 38000,- , nemělo original lak, ale bylo zdravé a technickým stavem uspokojující, agregátem byla seriová m52b20 Na autě byl zavařený differenciál a nekompletní interier, auto jsem koupil na šíleně zbarvených 15". První údržba byla samozřejmě výměna olejů a filtrů. Předchozí majitel zmiňoval, že odpojil váhu vzduchu kvuli špatným lambda sondám a vysoké spotřebě, takže první šly na řadu lambda sondy, obě(na každém svodu jedna) lambdy vyšly na 4700,- což je poměrně dost oproti m43 kde lambda z LKQ stojí 900,-.

Po první údržbě a kontrole jsem uznal, že je čas na test, první skluz na suchu vypadal ale bídně, auto moc nezvládalo dvojku, a jednička byla krátká, jedině na burnouty. Spojka se tvářila gumově a zabírala s velkým prokluzem, takže mi bylo hned jasné že to bude mít za chvíli za sebou, i přes úbytek výkonu, pravděpodobně vadnou váhou vzduchu, jsem byl z auta neskutečně nadšen.

Specs:

BMW 3 e36 coupe

320i M52B20

270k km

welded diff 3.45

RRS 350mm 90mm volant

Mpacket